.

Vågat!

Publicerad 2009-03-06 09:40:37 i Allmänt,

Mitt vardagsrum är beiget....
Det är helt enkelt.... .. liksom bara så där färglöst som det kan blir. Beiga väggar, beige soffa, brunt matbord, brunt piano....Man blir nästan balsé när man kommer in i vårt vardagsrum - SÅ tillintetsägande är det.
Men igår slog jag till med ett tyg som jag skall ha som gardiner vid matbordet.
När jag kom tillbaks ifrån min lunchtur på jobbet, så visade jag glatt upp det FÄRGLADA tyget för min kollega som bara stirrade på tyget och sa : OJ vad mycket färger... verkligen olikt dig...
Jamen... alltså.... typ.... är det inte?....
Hm.. kanske inte ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela