.

Tvåla i dig vetja!

Publicerad 2009-03-16 17:21:29 i Allmänt,

Min kollega P är tillbaka på jobbet igen. Hon är sig själv tack å lov.
Idag gick hon ner och tränade i gymmet på lunchen. Sedan kom hon på när hon skulle duscha att hon hade glömt tvål. Istället för att helt sonika gå ut til den närliggande toaletten och fylla en platsmugg med tvål, så går hon istället ut dit fullt påklädd med sina träningskläder för att hämta tvål i sin kupade hand.  Hon går sedan tillbaks till omklädningsrummet för att klä av sig alla träningskläderna .. fortfarande med tvålen i sin hand... ni kan ju tänka er scenen framför er. Ungefär som när Mr Bean skall byta om till badbyxor på badstranden med sina kläder på..
"BH:n" var svårast att få av sig, säger kollega P skrattandes när hon kommer tillbaks....
 
Hur det gick med tvålen? njae.. den rann ju ut på golvet innan kläderna var av, så så värst mycket lödder blev det nog inte. Härligt kollega P, ser fram emot att träna med dig nästa gång - du kan få låna min duschcreme! Eller kanske inte.. jag måste bara få se hur detta var tänkt att gå till!...mohahhahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela