.

Känsligt ämne

Publicerad 2009-03-11 16:51:33 i Allmänt,

Igår så satt äldste sonen med läxpapper hemma och pluggade på, eftersom han idag skulle ha biologiprov. Jag frågade honom i vanligt ordning , vad det handlade om denna gång.
Fick ett lågt mumlande svar som inte gick att tyda "hmmllnnohmll"...
Va?, sa jag - vad sa du?
"hmmmmnnnhhjolllhhmmmm", säger sonen igen med sänkt röst och märkbart iiriterad.
- Jag hör inte vad du säger, skall jag förhöra dig? Vad handlar det om?
- Då brister det för äldste sonen, som irriterat tittar upp på mig , spänner ögonen i mig och säger att jag absolut inte skall förhöra honom.

Ämnet var sexualkunskap fick jag sedan reda på...hehheh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela