.

Härliga kollegor

Publicerad 2009-06-25 21:25:43 i Allmänt,

Mina kollegor är nog de bästa som finns. Jag har visserligen inga vetenskapliga bevis på det - roliga är de iallafall
Satt och surrade om "hjärnspöken" på fikat idag. Att kollega M är rädd för osynliga bilar visste jag redan... och att kollega P inte är det , men dock rädd när hon är ute och kör att en "kraft" helt plötsligt skall få övertaget, det visste jag inte.... Kära nya kollega V erkände att hon har svårt att köra över broar, för hon får för sig att hon vill köra in i räcket hela tiden... ännu värre när hon går över en bro - då får hon en övermäktig lust att kasta handväskan över broräcket. Kollega M kontrade med att hon fick en otroligt lust att hoppa från bron varje gång hon går över så hon måste gå och tänka "inte hoppa, inte hoppa"....  

Idag skall vi iväg och käka lunch tillsammans. För säkerhetsskull borde jag nog ta min egna moppe dit. Jag menar... krafter eller osynliga bilister kan ju dyka upp!?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela