.

Plötsligt händer det...

Publicerad 2009-07-10 22:59:16 i Allmänt,

Mötte hyresgästen ute på gårdsplanen för en pratstund. Hon sa upp sin lägenhet!  - så om 3 månader tar vi över huset!
Det hade vi redan tänkt att göra framöver, men kanske inte förräns nästa år - men som reklamen brukar säga :
"plötsligt händer det" . Nu slipper jag iallafall gruva mig för att själv behöva vara den som säger upp någon  -  så man får se det "på den ljusa sidan" som sonen brukar säga.

Gissa om sambon har gått igång med planerna för det framtida biorummet. "Då skall du minsann få se mig jobba hårt! som han själv har sagt och lovat. Oktober - here we come!


Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-13 13:19:56

Nämen wow va roligt.

Kanske man ska ge Henke en hammare i 40-års present, eller nått sånt ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela