.

Hysteriskt roligt och JOBBIGT!

Publicerad 2009-07-10 22:43:25 i Allmänt,

Vi har köpt ett nytt Wii-spel idag. Ett workoutspel... sambon och jag testade att köra ett 20 minuters program brevid varandra - Jisses vad svettigt!!
Jag brände 135, 4 calorier enligt programmet efter avklarat pass som innehöll allt från joggning, höga knän, boxning, styrketräning och knäböj...  Nu har man inga som helst ursäkter för att köra igenom kroppen. Kan inte bli bättre, hemma i sitt eget vardagsrum precis när man vill på dygnet och utan att passa några tider.
Imorgon skall jag svettas vidare

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-13 13:04:09

Ja vill också ha ett sånt!!!

Jag har myst i soffan på tok för mycket i sommar och det märks rejält i kläderna. :-(

Postat av: ullangullan

Publicerad 2009-07-13 19:18:36

Kom gärna hit och prova! Det är sjukt bra och man svettas ordentligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela