.

Hantlar och ömma vader

Publicerad 2009-07-13 21:43:45 i Allmänt,

Gav mig ut i spåret på en promenad idag. Jätteskönt i vanlig ordning, även om det inte var i en så speciellt raskt takt med tanke på att jag har grym träningsvärk i mina vader efter att ha spelat "Nintendo Wii Active Sport" igår med sonen. Så det blev en lunk i manklig takt kan man gott säga. Men för att få lite effekt av lunken så tog jag istället med mig två hantlar att  veva armarna med.
Jag menar, har man ändå ont i nedre delen av kroppen, så kan man väl lika gärna vakna och ha ont i hela kroppen imorgon, eller hur?

Kommentarer

Postat av: adina

Publicerad 2009-07-13 22:33:39

duktigt med träning :) Jag ska ta upp min träning snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela