.

Utan kläder

Publicerad 2009-01-15 20:30:09 i Allmänt,

Flög hem idag ifrån Stockholm och mötte en man på flyget som jag först inte kunde placera, men som var så otroligt lik nån jag måste känna.... kom till slut på vem det var. Han tittade på mig och såg lite fundersam ut tills jag såg att det även för honom gick upp ett ljus. Dock var väl inte min inledningsreplik så lysande (fast han och jag garvade gott)
- Nämen hej!, jag kände inte igen dig med kläderna på, säger jag mitt dumma nöt tills jag kommer på hur det lät...
Men innebandy-Uffe garvade glatt och sa att ha inte kände igen mig heller först utan min innebandyklubba.
Hur andra i planet uppfattade vår konversation är dock okänd. Skall bli kul att möta honom på innebandyplan på söndag igen.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-16 08:12:53

He he känner igen det där, samma sak hände mig för nått år sedan OCKSÅ med Uffe. Ve e re med den karln ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela