.

Sallad i badet

Publicerad 2009-01-15 20:26:23 i Allmänt,

Varit på resande fot i två dagar och bott på Hotell i natt. Till min överraskning och glada förtjusning (med tanke på  rummets standard) så ingick det badkar. Så glad i hågen fyllde jag badkaret och  kröp ner. Jag hade tidigare varit och handlat en sallad och tänkte (i vanlig ordning) vara lite effektiv och äta och bada samtidigt. Det gick ju bra tills jag slant med gaffeln och vips hade ett par salladsblad guppandes på vattenytan. Nåja, lite grönsaker i badvattnen kan ju inte skada nån. (Får helt enkelt vara glad att jag inte tappade i kräftstjärtarna eller tonfisken) .... Kollega A sms:ade och frågade om jag hängde med ut på en öl, men att bada i sallad fick räcka för kvällen ,  vilket jag i ett sms tillbaks till honom skulle försöka förklara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela