.

Principfast...

Publicerad 2009-01-03 17:26:10 i Allmänt,

...och lite lat. Detta rimmar inte bra i samma mening. Skulle gå promenader varje dag under denna ledighet var tanken (vilket sprack redan dag 2). Har dock tagit mig ut rätt mycket ändå, men bara för att jag tänkte på att jag hade lovat mig själv detta idag, så fick jag inte ur det i huvudet. Termometern utanför fönstret visade 17 grader.... Detta gradantal + promenad var kanske inte direkt lockade, men skam den som ger upp. Letade reda på lillebrors rånarluva/skidluva och byltade på mig. Ljudboken trycktes in i örat och sen har jag planlöst vandrat gata upp och gata ner i bostadsområdet. Att promenera och lyssna på en spännande bok är en helt fantastisk upplevelse. Att mötas med en färdig kopp te när man kommer hem gör det inte sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela