.

Party!...

Publicerad 2009-01-01 18:48:23 i Allmänt,

...blev det kanske inte riktigt, men bra ändå! Vi blev hemma själva på nyårsafton (värdparet insjuknade) Att vara ensamma på nyår var väl inte det som var det svåraste, utan snarare att få denna kväll att inte kännas som  vilken fredag- eller lördagkväll som helst. Så lite fick vi minsann anstränga oss. Jag klädde sonika på mig klänningen jag hade tänkt att ha på mig, tände extra många värmeljus, och fixade en god förrätt (dock ej på lingonsylt och torr julskinka).Sen lite (eller en hel del)  champange på detta och saken var biff! Det blev lite extra ändå. Tidigare på dagen hade sönerna åkt till sin käre far för att fira nyår. Lillebror fick en snabblektion över hur man skickar sms på sin nya mobil, vilket gjorde att han och jag satt och sms:a hela kvällen med varandra.. det är ju så älskvärt att man kan smälta för mindre när lillebror skickar "hej mamma, vi smeler raketer" eller "hej mamma och gått nytt år...."
Dock gick det inte så bra att knäppa kort när det bara var sambon och jag hemma (förutom hunden)... så detta kort får väl sammanfatta sambons och min nyårsafton. En trevlig kvälll lite så där på halvkant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela