.

Klä på mig...

Publicerad 2009-01-06 11:34:57 i Allmänt,

Suck!
Nu är det snart dags att klä på sig igen. Imorgon börjar jobbet igen efter 2 veckors ledighet och man måste börja se lite anständig ut igen. När jag är ledig och hemma så bor jag  i mina mysbyxor, underställ eller annat som inte stavas till jeans eller BH (ja, nu fick jag det sagt också). Inte bryr jag mig om hårskum eller smink heller. Det bästa är när det har varit 15-20 grader kallt ute så man kan dra på sig en mössa på huvudet när man åker på ICA för att handla.  I söndags var jag  t.o.m tvugen att blöta till håret innan jag skulle åka till innebandyn eftersom luggen låg som en virvelvind snett uppåt vänster som en flygvinge. Men det är ju så befriande (om än väldigt osexigt) att gå omkring och lulla på i noppiga mysbrallor. Men imorgon börjar jobbet. Vanliga byxor och tröja måste tas på, mysbyxorna får vila tills man kommer hem efter arbetsdagen. Lite anständig får man nog anstränga sig för att vara.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-07 09:35:58

Jag håll med du ja!

Älskar mysbrallor, och utan bh....låta dem flyga fritt omkring ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela