.

Ibland behövs det inte mycket...

Publicerad 2009-01-30 13:09:26 i Allmänt,

.....för att man skall komma fram till ett beslut som borde vara lätt att ta. Tack älskade vänninna L för att du idag... tja... inte gjorde mycket annat än bara fanns där.. just då... då jag behöver prata igenom allt högt... å då jag till min förvåning även kom  fram till ett BESLUT. Mycket märkligt hur det kan bli ibland.
Men ju mer jag tänker på det, desto mer rätt känns det. Om inte annat är det ett måste. Att hela tiden har dåligt samvete funkar inte , det bara tär. Så det blir som i barnprogrammet "Fem myror är fler än fyra elefanter" En sak skall bort... å nu vet jag vilket!  Det är dags att släppa taget. Dags att komma till skott. Dags att prioritera.
Sen är det mycket kvar, men jag är på god väg

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-31 18:18:20

I´m glad to help a friend, just by being a friend.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela