.

Hit och Dit...

Publicerad 2009-01-03 17:41:12 i Allmänt,

..blir det ju när man väntar på det stora avgörandet. Pannrummet. Det är DÄR allt kommer att klarnas upp, ordnas, fixas, stoppas undan, tas fram, läggas i lådor, hängas upp, stuvas undan, sorteras, hittas, etc.etc.....   Just nu flyttas ju allt som varit där ut till bastun, för att ge plats åt yrkesmannen som skall komma med de stora sågarna och rätta verktygen för att ta ner pann-eländet... men nu blev jag sugen på att basta.

Ut med allt från bastun och in till tvättstugan. Tills jag har bastat klart iallafall. Har jag inget annat att göra så kan jag ju alltid flytta omkring saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela