.

Fredag...

Publicerad 2009-02-06 15:01:00 i Allmänt,

Idag blev det en kortdag på jobbet. Tog helt sonika ut flex ifrån lunch. Är helt yr i bollen idag känner jag. Igår var jag till Stockholm över dagen och det blir liksom en lång arbetsdag från 05.42 till 20.15.... Dessutom sov jag som en kratta natten mot torsdagen (då jag skulle iväg tidigt) Hur smart är det att drömma om att man håller på att missa tåget när man skall upp och åka tåg??... inte så konstigt att jag sov oroligt innan klockan väckte mig strax efter 05.00.

Sen har jag sovit dåligt även inatt. Huvudet är fullt av en massa nya arbetsuppgifter och intryck och dataprogram , så från 03.00 inatt och framåt så har jag sovit oroligt och drömt om den ena formeln efter den andre... så att jag är YR idag är nog inte så konstigt. Jag tog helt sonika ut flex för "vård av hund" idag. Hem och hämta hunden för att ta en härlig lång skogspromenad - precis vad vi behövde både han och jag!. Stannade till hos käre mor och tog en fika. Prickiga systersonen 3,5 år (vattenkoppor) var också där , så vi satt och mös en stund.

Tänkt att det är FREDAG igen... det är sååååååååååååå skönt!
Helgen är fullbokad med hockeymatcher och SPA på söndag... nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela