.

Arga snickarn!

Publicerad 2009-02-18 19:59:28 i Allmänt,

Snart skall jag se programmet "Arga snickarn" på TV. Jag blir så otroligt glad över att se på just arga snickarn. För hur mycket vi än är sk. "hemmafixare", jag och sambon - med allt vad det innebär - så blir jag ändå så glad över att inte vi har hamnat så långt ner på  renoveringsbotten som de som är med i  programmet.

Jag kan nu lungt gå in i hallen och kika på gispväggen som jag nyss fått upp, som fortfarande har spackel synligt, som jag inte har slipat klar ännu och tycka att jag är inte så dålig ändå. Vi har ett fungerande badrum, trots att fläkten inte är uppe än. Det är liksom inte katastrof ändå.

Känns skönt att det finns program som arga snickarn för oss hemmafixare som ibland blir lite less. Man får lite plåster på såren och en klapp på axeln ändå. För det kunde ha varit mycket , mycket.. och då menar jag MYCKET värre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela