.

Västkust-brodern...

Publicerad 2009-12-21 16:31:42 i Allmänt,

Är på väg hem över Jul. För 1 vecka sedan var vi lite oroliga för att det inte skulle hinna komma någon snö, för just då stod man i regnet och geggan och var lite less. Skulle mina stackars små brorsbarn inte få uppleva snö och skidåkning i år?!?!? Ve och fasa! Som den ansvarsfulla gudmoderna som jag är - så måste ju lite pulkåkning gå av stapeln med lille Noel...men allt kändes smått hopplöst. Jag menar.. åka ifrån regniga västkusten 80 mil till norrland, bara för att få ännu mer tråkregn...  
Men nu behöver vi inte vara oroliga längre. Bror och vi ville ha snö - och nu får vi så vi tiger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela