.

Sviterna av SVIN-vaccinet...

Publicerad 2009-12-17 17:58:08 i Allmänt,

Jag har inte tagit sprutan och kommer inte att göra det heller... även om det varit svårt att bestämma mig.
Men hur som helst så har mina 3 rumskollegor tagit den så sent som igår. Resultat?
Kollega 1:
Befunnit sig på sjukhus hela dagen tillsammans med sin dotter som också fick sprutan igår. De har "bara" tappad känsel i armar, tappad känsel i ben och även läppar (?) , 41,5 graders feber
Kollega 2:
Yr, vimmelkantig, värk i hela kroppen och illamående, knapp sovit något på hela natten
Kollega 3:
Hade idag lite svårt att titta för det gjorde ont i ögonen .. hettade i armen... ont i kroppen, yr.. och allmänt eländig.

I eftermiddags hade vi telefonmöte och satt tillsammans i ett rum som vi hade helt nedsläckt eftersom den ena kollegan hade svårt att titta och den andra låt kritvit i ansiktet, utslagen mellan två stolar - och där satt jag mittemellan frisk som en nötkärna.
 
Just nu är jag väldigt nöjd med mitt beslut om att inte ta sprutan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-18 10:23:58

DU och jag moster!! VI går mot strömmen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela