.

Det gör ont...

Publicerad 2009-12-20 16:24:49 i Allmänt,

...att inse att det blev PLASTGRAN år!!! .... jag ryser... har inte haft det på 10 år tror jag.. Men kombinationen av
mycket folk, två hundar som viftar på svansen, två hundar som skall vara uppi händelsernas centrum och trångt vardagsrum.... gjorde saken biff. Har inte lust att damsuga barr fram till midsommar. Det räckte med en hund ifjol som stod för nära med en viftande svans....

Nu har vi köpt en gräsligt ful stackars liten platsgran. Men vi är lite udda av oss, så vi har ställt den i hallen av alla ställen. Då känner sig folk välkomna (och så slipper man se hur ful den är när man sitter och umgås i vardagsrummet) Så får det bli helt enkelt
Å det bästa är att det går att flytta runt den utan att det barrar - så man kan ju kanske flytta den dit man för tillfället skall vara under mellandagarna (å då menar jag inte att man skall släpa med den i bilen.. ) 
. Jag får kompencera det hela med extra mycket doftljus och fler hyacineter inomhus än vad som borde vara lagligt. Allt för att det skall dofta JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela