.

Annandagen...

Publicerad 2009-12-26 13:35:06 i Allmänt,

... lugnet har sänkts sig över huset. Sönerna spelar TV-spel , sambon framför sin dator och jag framför min.
Hundarna ligger nedanför våra fötter och sussar. Härligt med ledighet!
Om några timmar invarderas huset av män som skall se på hockey.. då blir det chips, öl och kycklingspett .. å själv sätter jag mig nog på övervåningen och ser någon bra film :) ... borde egentligen åka till jobbet och gymmet en stund efter all matfrossa..
Jag överlevde dessutom en kort tur till Birsta idag. Skulle byta 2 saker.. hade fokuset klart och inställt - så det gick smärtfritt
God fortsättning allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela