.

Jasså!, sitter du här?!

Publicerad 2009-08-24 17:38:18 i Allmänt,

...så skulle nu varenda kotte i bostadsområdet kunna säga när det passerar vårt hus numera...
Idag tog vi bort ett stort träd  och vips fick vi en teaterscen som altan istället och där kommer då ALLT att synas,  tro mig...  Det blev minst sagt LUFTIGT... eller rent ut sagt VIDÖPPET helt plötsligt.
Men hur som helst så var det nödvändigt. Trädet som sådant tog dog på gräsmattan och resten av närliggande häck - så nu kanske det kan börja spira lite. Men ljudnivån från gatan som redan är hög pga. all trafik blev ju inte mindre.. känns som att man bor mitt på E4:a.

Får intala mig om att det nästa sommar kommer att se bättre ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela