.

Flytta ut....

Publicerad 2009-08-04 12:12:26 i Allmänt,

Sista veckan innan jobbet börjar.  Solen lyser inte riktigt idag, men vad gör det?!
Har tagit ut datorn till altan och sitter här och bara njuter av all teknik som finns.
Vad gör man när man inte har en sommarstuga!

För säkerhetskull tog jag även med mig en bunt korsordstidningar, mediaspelaren som innehåller min ljudbok jag just nu lyssnar på, mobilen ifall någon ringer... vanliga telefon, ifall någon ringer och så kaffekannan så klart + datorn.
Nu sitter jag här och lyssnar på en repris av P1:s sommarprat med Alex Schulman, surfar lite och har det bara gott.

Jag tror jag skall föreslå att jag och kollegorna skall flytta ut våra datorer till uteplatsen på jobbet de första veckorna.. så man får en lite lättare övergång till att bli instängd på ett kontor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela