.

Allmän helgdag...

Publicerad 2009-08-18 13:25:40 i Allmänt,

...borde utlysas idag enligt min väninna A.
Idag kom IKEA -katalogen i min brevlåda.. den dagen som enligt min väninna A, borde utlysas till allmän helgdag.
Nu är det ju sådan tur att väninnan A har semester just nu - så det kan man ju nästan likställa med "allmän helgdag".. Jag hoppas IKEA-katalogen även har tagit sig söderut genom staden och hamnat i din låda också idag.
Koka en kopp te, be mannen ta med sig barnen ut på en långpromenad/lekparken, kryp ner i soffan och bläddra lååååååååååååångsamt

Ha en skön läsning väninna A, det skall jag ha!!


Kunde inte låta bli... jag tror även MANNEN i huset skulle bli glad över IKEA , om vi monterade ihop det vi köper på detta sätt....

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela