.

ULLKAJDA

Publicerad 2009-04-29 18:08:51 i Allmänt,

Igår var jag till Göteborg över dagen. Flög ner.  När jag står i utbildningssalen senare och gräver i min väska efter lite material - så fiskar jag fram en skruvmejsel ur väskan!
Av någon konstig anledning så blev jag inte stoppad på morgonen i genomgången på flygplatsen.. men att chansa en gång till på Landvetter där man inte ens kan gå igenom med ett par vanliga skor utan att det piper -var inte ens värt ett försök.. ..

Mina kollegor har nu döpt om min från Ullis - till UllKajda.

Kommentarer

Postat av: MoaMajken

Publicerad 2009-05-03 20:51:43

Ajajdå ;-) Min mor fastnade med sin nagelsax i bagaget när vi skulle till Kanarieöarna :)

Den hade vi tänkt gör rejält uppror med.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela