.

Ursäkt..

Publicerad 2008-09-19 14:55:04 i Allmänt,

...det komma låta som en dålig ursäkt.... men vad göra?
Planen för de kommande löradage är att  hjälpa Kollega P att flytta. Bära! bära! bära! - är mitt starka signum (stod jag kaxigt och sa häromdagen...)
Kruxet är att jag nu har sträckt mig... i ryggen och inte alls borde bära.
Men det kommer att låta som en dålig ursäkt. Ännu värre när jag har sträckt mig på en körövning..(?!!?)... jamen alltså vi skulle värma upp kroppen lite ,och så stod jag lite snett, och så stretchade jag till vänster, å så högg det till, å så.... JAMEN NI HÖR JU!!!!

Jag får nog le , bära och bjuda på lite fika, så slätar vi över det hela lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela