.

Talang

Publicerad 2008-09-12 19:18:25 i Allmänt,

Lillebror har idag fått beröm av sin trumlärare.
Jag vill starkt påpeka att varken han eller hans käre storebror (som också är väldigt bra på trummor)- nästan aldrig någonsin övar på sina fina trummor som vi dyrt har köpt. Hur det nu kan komma sig att de är så bra när de aldrig övar, kan ju övergå mitt förstånd...
- Mamma, han säger att jag är jättebra!, säger lillebror stolt
- Men vad kul!, Då kanske du skall se till att öva lite mer då, så du blir ännu bättre,  säger
jag .
-Japp!! utbrister lillebror och rusar ner till trummorna.

5 minuter senare kommer han upp och anser sig vara klar. Att han är min och Tomas son går inte att ta miste på - lillebror har ärvt pappas näsa och mitt tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela