.

Step-bräda + hund

Publicerad 2008-09-07 20:21:02 i Allmänt,

Slog igång WiiFit idag för att köra lite träning. Hunden blev väldigt upphetsad när jag körde step-brädan och till slut hade jag honom på brädan också. Kommentatorn i tv utbrister "Watch your feet!"... Men tacka för det när hunden kliver upp på brädan med sina 4 tassar, när träningsprogrammet precis säger att vi skall kliva av åt vänster...Där förlorade vi lite poäng tror jag.
Nåja, kanske en ny affärsidé man borde satsa på?? -  träna med sitt husdjur! "Friskis och Skällis liksom.". Jobbigt var det iallafall.  Men han får stanna hemma från kvällens innebandymatch iallafall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela