.

Stäng ögonen...

Publicerad 2008-09-28 12:05:48 i Allmänt,

... det är ju bara att stänga ögonen och sova", brukar sambon säga lite ironiskt till mig när jag har legat och vänt och vridigt på mig ett tag. Bara för att han kan somna på stört.

Igårkväll gick jag och lade mig 23.57. Sambon och hans fd. jobbarkompis som är på besök satt kvar uppe och spelade lite dataspel. När klockan var 1.34 kom han och lade sig. Då hade jag fortfarande inte somnat.
1.36 sov sambon.

Ursäkta mig, men det spelar ingen roll att ögonen är stängda ibland ju, och inte blir det bättre av att du kommer och lägger dig och somnar på 2 minuter!!!!!! grrrrrrr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela