.

Jag går inte på det

Publicerad 2008-09-17 20:35:10 i Allmänt,

Härom kvällen så frågade sambon om han fick spela lite dataspel med  kommentaren:
- Det blir bara en liten liten stund.
(Kände för att gapflabba här). Det finns ingen "liten liten stund" i detta dataspel. Det är att nalla på sanningen en aning.... Det betyder egentligen "god natt och sov så gott , vi ses imorgon". Men jag sa JA och bänkade mig i soffan för en ensam tv-kväll och sen gick jag helt enkelt och lade mig. Dagen efter när vi var ute i skogen med hunden så säger sambon ang. den sena kvällen/natten med spelet:
- Alltså, jag blev lurad.... det skulle inte ta så lång tid, men det gjorde och jag blev helt enkelt lurad, säger sambon och tittar på mig med älskvärda ögon...
(ytterligare gapflabb). Jag är som sagt var inte helt över, men "nice try"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela