.

HUR MYCKET hinner man göra?

Publicerad 2008-09-12 22:54:08 i Allmänt,

Imorgon är det lördag och ingenting är bokat eller inplanerat!!! Visserligen söndag då förståss, men å andra sidan skulle det vara chockartat om man hade en hel tom och oskriven helg i almenackan. Men imorgon ÄR det ingenting. Å bara därför sitter jag här och funderar på hur mycket jag hinner att göra. Jag menar jag är ju ledig!! Är det fint väder så borde man ju passa på att klippa gräsmattan,  putsa fönstren, gå på långa promenader , njuta av vädret, göra lite höst ute, måla inne, städa pannrummet, tvätta, köpa hundmat, kika på vardagsrumsbord, och och och!!!... Jag kanske får hoppas på skitväder och att jag har ryggskott så jag kan tvinga mig själv att sitta ner och glo på en film eller nått.
Det  enda som jag med all säkerhet vet är inbokat, oberoende väderlek eller kroppsfunktioner - är kiss och bajspromenader med hunden. Sen behöver jag inte göra nått. Men nått blir säkert gjort ändå. Frågan är bara hur mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela