.

Farliga fåglar och eventuella grävlingar...

Publicerad 2008-09-12 19:25:08 i Allmänt,

Hur tjurig får man vara om man måste ta skogspromenad när det börjar skymma ute? Skogen är inte lika mysig när det skymmer. Å andra sidan så har man med sig hunden som trots sina 7 månader skulle kunna drämma vilken deffad krogvakt som helst i golvet, så kan även små fåglar skrämma skiten ur en när det bara prasslar till i skogen. Kan ju inte heller skälla på sambon att han låter mig gå i skogen vid den här tiden,för han har flytt landet och åkt till Tallin i 4 dagar med jobbet. Nåja. Anser man att hunden förtjänar sig dagliga skogstur som han kan springa av sig på så får man väl stå sitt kast. Sambon har i detta fall ändå inte rösträtt som inte är hemma så han kan jag inte heller skylla på, inte hunden heller, för han är ju bara lycklig att få springa lite.Så jag får väl helt enkelt ta på mig detta själv när jag envisas med att här skall promeneras.
Sen är ju skogen ett bra ställe att klura ut sådana här helt meningslösa dravvel-blogg-inlägg på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela