.

Bokstaven P

Publicerad 2008-09-19 14:59:00 i Allmänt,

Var ut på IKEA en sväng med käre mor idag. IKEA har en väldigt stor parkering, så det gäller att komma ihåg vart man har ställt bilen. Som tur är så är det ordentligt skyltat med olika bokstäver, A B C etc... Så håller man bara kolla på det, så brukar man snabbt hitta bilen vid hemfärd. Efter att ha handlat lite så beger sig så mamma och jag ut på parkeringen för att åka hem.
- Hm... undra vart vi ställde oss??, säger jag, som inser att jag inte kollade när vi parkerade.
- Men det vet jag! , utropar mamma glatt . Det var på P!

Det är bara det att den finns överallt för P = Parkering.
Vi fick oss ett gott skratt OCH vi hittade till slut bilen, fast på bokstaven D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela