.

Återbesök

Publicerad 2008-09-11 21:56:27 i Allmänt,

Återbesök hos ortopeden idag med sonen. Varför får man en kallelse till en tid när man ändå får sitta och vänta nästan 1 timme på läkaren??  När han väl kommer så blev vi skickad  på en extra röntgen och sen tillbaks för att vänta ytterligare nästan 1 timme igen. Jag kan köpa att man får sitta i det gemensamma väntrummet där det iallafall finns tidningar, tv och en kaffeautomat, men inte att man måste sitta i ett kallt och sterilt undersökningsrum där även den mest friske till slut känner sig sjuk.  Varför ropar de upp ens namn när läkare ändå inte kommer förräns 45 minuter senare??
Hittade ingen "förslagslåda" på vägen ut ifrån sjukhuset. Annars hade jag föreslagit det.
Nåja, gipset av . Allt såg bra ut  Nu hoppas jag att vi slipper gips på ett tag käre son

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela