.

Hur mycket....

Publicerad 2008-10-07 17:21:19 i Allmänt,

...skall och kan man egentligen göra på tåget?
SItter på resa hem till stan igen efter en arbetsdag i stora staden Blir lika facinerad varje gång. En man bakom mig diskuterar HÖGT i telefonen om nedskärning och budget. Tanten snett mitt emot snarkar högt och ljudligt och jag sitter och bloggar med en medpassagerare brevid mig som sneglar över min axel... (så där ja!... nu slutade hon)
Kan man konstatera att allt kan hända i en tågvagn och det mesta konverseras högt och lågt.


sist såg jag på en film på väg hem... men med en stor 17 tumsskärm så är det lite pinsamt med sexscener kan jag säga.. hahahhahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela