.

Helgen som gick...

Publicerad 2008-11-02 15:42:07 i Allmänt,

Härlig långhelg! Började bra redan på fredagen då Kollega M dök upp i vår ytterdörr med en äppelkaka och massor med chockladmuffins!!! Gissa om eftermiddagskaffe blev något extra. Dettta var som tack för att sambon pillat lite på hennes dator. Vi tackade och bockade och åt oss glada.


Sedan kavlade vi upp armarna och slängde upp en tapet i hallen. Det gick på ett kick då det bara krävdes 2,5 våd. Nu är hallen lite upp-pimpad och det känns lite trevligare. Gick tväremot min egen smak - men resultatet blev bra ändå. Inte trodde jag att jag skulle gilla en blommig tapet i rött, rosa och beige-grått.... men skam den som inte vågar prova!

Kommentarer

Postat av: MM

Publicerad 2008-11-03 19:35:12

I'll be damned. Oväntad tapet från din sida :) Men frän som tusan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela