.

Närhet till stan med landetkänsla

Publicerad 2008-05-28 16:34:54 i Allmänt,

..skulle kunna vara rubriken för vårt hus. Ligger i ett bostadsområde, 5 km till stan och skogen runt knutarna.
Idag känns det verkligen som landet. Kan bero på att de som äger ängen strax bortom villorna har gödlat idag.
Helt OK för mig. Får lite barndomsminnen från mosters bondgård.
Har dock lärt mig en sak. Häng in ut tvätten en dag som denna. Funderade på förra innebandyträningen vem utav killarna som luktade illa, tills jag kom på det var mina nytvättade träningskläder som luktade kodynga. Värre blev det ju längre in på träningen vi kom och ju mer jag svettades.
Så idag blir det inte något på klädlinan!

Dock en promenad bort till ängen ..

Kommentarer

Postat av: Joakim Forsberg

Publicerad 2008-05-28 16:39:10

stan is the shit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela