.

Hund

Publicerad 2008-05-04 16:48:29 i Allmänt,

Som sagt var.
-Vad skall ni göra i helgen, frågade kollegan på valborgsmässoafton
- Inget särkilt, säger jag helt övertygad och helt oanande.
Jo tjena!
Vi råkade bli med hund helt plötsligt. Bara si så där. Men det kan bli så när man lever med min sambo.
Vem som helst får låna honom ett tag, så lovar jag dig att du blir förvånad över hur lätt och väldigt okomplicerat det är att göra impulsköp.
Att köpa roliga tekniska prylar har jag med åren lärt mig hur "lätt" det är när man lever med min sambo. Men att impulsköpa en hund kan få vem som helst att hyperventilera.
Så medans jag hyperventilerar så är sambon bara nöjd och positiv. Och tur är väl det.

Disco heter han.

274960-77

Kommentarer

Postat av: MM

Publicerad 2008-05-04 16:54:57

-OH MY GOD !!!!!!!!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-05-16 15:22:27

söt vovve =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela