.

Pris ske HM!

Publicerad 2008-03-26 20:57:37 i Allmänt,

För oss snåla själar, så är det verkligen så!


Nu är det ju så att jag har en lätt störning i  mitt köpcentra. Och då menar jag inte köpcentra på staden, utan jag menar själva köpcentrat i hjärna.  

När det gäller att handla till mig själv så är det totalt katastrof. Att handla till hemmet är dock inga problem, skulle nog vilja påstå att det fungerar ibland FÖR bra (vilket min svåger/svägerska kan intyga efter helgens äventyr då jag höll på att go CRAZY)


Men att handla kläder? TILL MIG SJÄLV??!

Kort och gott: Allt över 200 kr är dyrt tycker jag (jag sa ju att jag har en störning). Detta kan man nu analysera i oändlighet och förmodligen är det väl gammal historik som lever kvar där min hjärna inte har hunnit ikapp.

Jag är i alla fall mästaren på att fönstershoppa, sukta mig till saker, men aldrig vara den som handlar.  Det är så illa att tom PRESENTKORT man får ständigt lever i riskzonen att inte hinna utnyttjas innan tiden på dessa går ut.


Men himmel och pannkaka!  Jag vet inte vad som hände. Kanske är det vårsolen. Kanske har jag fått virus på köpcentrat , men NU har jag för första gången på 4 månader handlat lite  kläder till mig själv. Det blev 7 plagg!?!??!

  

Jag är nöjd, jag är mycket nöjd. Men det bästa av allt är att det blev billigt, en riktig ullangullan-shopping!

Om jag skall sätta det i realitet till något så kostade mina kläder lika mycket som min syster får punga ut med för att sterilisera sin kattunge (om man nu kan jämföra det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela