.

Du kan väl cykla?

Publicerad 2008-03-09 14:47:06 i Allmänt,

Igår satt storebror och surfa på blocket efter mopeder....
Man blir lite orolig att det redan är fokus på detta , fast det är 1,5 år kvar innan han överhuvudtaget får.
Storebror har dock stora planer. Hittar man inget bra att köpa så kan man som han själv sa igår:
- Då får jag ta din EU-moppe mamma och styla om den lite..
- Men vad skall jag åka på då hade du tänkt?, frågade jag varpå sonen tittade upp från datorn och såg förvånad ut och säger med en självklar ton i rösten:
- Du kan väl cykla?

Kommentarer

Postat av: MM

Publicerad 2008-03-10 12:22:49

Jo men så klart.. du får offra dig på nån 3-växlad gammal hoj ;-)

Pimp my EU-moppe alltså....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela