.

Utmanad

Publicerad 2008-06-15 11:26:25 i Allmänt,

Blivit utmanad av vännen "moamajken", så då får man väl helt enkelt svara!

1. Vad gjorde du för tio år sedan
Var en mammaledig småbarnsmamma som inte var så jättelycklig dock..

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag.
-
Bygga klart balkongen (rev den igår.. men nu regnar det..)
- Bygga lite plank (kvar en snutt på framsidan... men som sagt...nu regnar det)
- Bjuda en elektriker på räkmacka (OM han kommer hit och jobbar dvs.)
- Se en film (det regnar ju som sagt)
- Grilla och sälja hamburgare på Dragracingen i 6 timmar (hockeyjobb)... väldigt kul när det regnar

3. Godis jag gillar
OSTBÅGAR!!!!
Och salta saker

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär.
- Göra mig skuldfri
- Ge pengar till familjen
- Ge till välgörenhet
- Förverkliga lite drömmar
- Max jobba halvtid!

5. Städer som jag bott i:
Född utanför Uppsala och sen Sundsvall

Utmanar följande bloggar:
http://carolinewendle.blogg.se/
http://malinwendle.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela