.

Små bäbisar och stora artister

Publicerad 2008-06-16 19:23:54 i Allmänt,

Den 4 juli står man tillsammans med gruppen The Ark på stora scenen på stadens Gatufest och sjunger. Inte illa pinkat av en amatör. I sommar kan man alltså lägg två dop och The Ark på sin "meritlista" över vilka man har sjungit för och med. Coolt! Nåja.. nu är det inte jag själv som skall stå där , utan hela kören - men ändå! LITE fränt är det dock!

Fast å andra sidan vet jag inte om det är en merit eller inte, men skitsamma! Smaken är som baken.

Kommentarer

Postat av: MM

Publicerad 2008-06-17 14:43:21

Wow. Jag som inte tänkte gå på denna fest nåt mer. Men nu blev man ju lite sugen.

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-06-17 16:46:08

Inte är du (eller kören för den delen) amatörer heller!! Ni är skitbra! Var på tiden att ni fick vara med på gatufesten, nu kan man ju faktiskt tänka sig att betala för att gå dit. Rock on! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela