.

Skolavslutningar och student

Publicerad 2008-06-10 22:36:53 i Allmänt,

Så blir det då firande i 2 dagar. Sönerna går ut på varsin dag + en systerdotter som studentar...
Imorgon blir det avslutning för stora sonen och hans högstadieklass. (Hm...jag gick ju själv ur 7:an för inte så länge sedan) . Nåja, imorgon skall mamman titta på och vara stolt när sonen sitter bakom trummorna och musicerar i kyrkan så fint.Torsdag är det lillebrors tur, och sen kan de ta sommarlov.

Det är något väldigt speciellt med dessa skolavslutningar. Livet känns helt plötsligt så mycket lättare, ljusare , varmare och även man själv tar lite "sommarlov" i huvudet , trots att man skall knega på några veckor till.

Så imorgon skall jag sjunga "Den blomstertid nu kommer" för allt jag är värd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela