.

Midsommardag

Publicerad 2008-06-21 16:36:17 i Allmänt,

Jaha, då var midsommar snart över...eller som sambon uppmuntrande säger.. Nu är det halvvägs till jul.
Nåja. Midsommarn bjöd på en trevlig lunch med familjen. Dock dansade jag inte naken på torget kära arbetskollegor... Pga. rådande arbetsläge och att jag personligen håller på att nära nog bli sinnessjuk (känns det som), så hade jag sagt till kollegorna att risken fanns att jag efter ett glas vin skulle "gå över gränsen". Men det hände inte - dock tror jag att jag var den tröttaste människan i hela stan och var nära nog att somna i rabatten redan klockan 19.00 på kvällen.
Känner mig rätt utslagen idag med.

Nu är det midsommardag. Regnet öser ner och inget jobb ute eller inne blir gjort. Det ser  ut som det blir vår favoritsysselsättning till slut ändå.  Ostbågar och film -  funkar alltid. Lite fina blommor från igår kommer här:

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-06-22 12:36:26

Städade i hamnen igår... Du måste ju plocka upp skräpet efter dig kära moster, även efter ett glas vin ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela