.

Hudiksvall nästa!!

Publicerad 2008-06-16 19:16:42 i Allmänt,

..skriker tågkonduktören , men här sitter jag och bloggar!! HUR SJUKT ÄR INTE DET!
Älskade sambon har fixat ett trådlöst nätverk som jag nu kan ta med mig när jag är ute och åker.
Åkt till stockholm över dagen för jobbet, och är nu på väg hem. En film har redan avhandlats som jag nyss sett på och nu testade jag att komma ut på nätet - Å DET FUNKADE!

Kom nyss på att jag satt och surfade med ett otroligt fånigt leende på läpparna, så att han som sitter snett mittemot strirrade lite väl mycket. Han undrade nog vad jag surfade på...

Snart hemma... fast för en gångs skull så skulle jag kunna sitta här ett tag till  - jag är ett transporterande bloggfenomen just nu - tjoho!


undra om sambon har sett det där smycket jag så gärna vill ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela