.

Den blomstertid.. i halvlek

Publicerad 2008-06-11 13:31:32 i Allmänt,

Halva barnaskaran avklarad (dvs 1 son). Sång och musik i kyrkan, finstämt så det förslå! Man blir alltid lika berörd och varm av skolavslutningar.  Sonen satt bakom trummorna och musicerade hela tiden så han lyckades jag inte få på kort - men njöt av bra trumspel. Söta pojkar och fina flickor... herregud, vad tiden går fort... såg jag rätt?!... misstänker jag att sonen har en beundrare?... hm.. Eller så är de bara glada åt att ha sommarlov att alla blickar ser förväntansfulla och glada ut, mohhahhahhaaa!
Lillebror har haft en bra dag han med på sporthallsbadet. Mycket bus och blöta kläder. Enligt lillebror så skulle "vissa barn behöva gå i  privatskola". Det gick tydligen vilt till på badet .
 Imorgon är det lillebrors tur att göra mamma varm och glad igen i kyrkan.

Nä, nu mot studentfirande i ösregnet!

/Ullangullan, student 1989

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela