.

OS 2008

Publicerad 2008-07-01 23:16:54 i Allmänt,

..det skedde hemma i vår trädgård i lördags, på den årliga sommarfesten. 3:e året i rad och sport var temat.

OS-elden sattes i brand, OS -ringarna var uppspikade på väggen och deltagarna/gästerna laddade.

Let the Games begin!


Frankrike fuskade, Tysklad körde en urusel sminkning, Ryssland regerade och USA var tätt därefter. Modern gymnastik var nog allas favoritstation skulle jag tro. Grillning, god mat, tipsrunda och champange i pris - gjorde årets fest (förhoppningsvis) minnesvärt för alla gästerna. OS-kommitén är iallafall nöjda och trötta..


Själv så har jag inte orkat tagit ner partytältet, eller städat upp allt ännu.. men vad gör det. Jag kan ju sitta där under mitt partytält och skapa något på semestern. Kanske sy ett ännu större tält. Det lär vi behöva till nästa år....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela