.

Du är poppis!

Publicerad 2008-07-01 23:14:24 i Allmänt,

..står det i min sambos horoskop denna vecka. Sambon skall tydligen få "MINST en ny person som sällar sig till hängiven beundrare till honom vars högsta önskan är att bli älskad av honom".... hm... man kanske måste se upp?


Jag läser aldrig horoskop annars, gjorde det dock idag.  Jag kommer tydligen att "gå in i en dynamisk och spännande period"  och att jag måste "tillåta själen att uttrycka sig. Om det är i skrivande, musik eller dans återstår att se - men resultatet blir fantastiskt" ,. Så står det.
Jag är inte så bra på att skriva, och dansa gör jag bara i vardagsrummet när ingen ser på. Skall dock bakgrundsköra till The Ark på fredag och sjunga på ett dop på lördag - så det kanske är där det fantastiska händer!  (jag ser stående ovantioner framför mig och kollegorna som har stora plakat med mitt namn på under konserten med The Ark... )


Sen börjar ju min semester - så jag ser fram emot den dynamiska perioden då min skaparkraft tar över!

TRÄDÄCKET - Here I come!

Eller så skriver jag en roman i hängmattan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela