.

Mitt bidrag till miljöförströringen

Publicerad 2008-01-29 16:29:53 i Allmänt,

*Ber mamma hämta mig från jobbet i sin bil (är sjuk orkar inte gå hem)
*Skjutsa storebror till musiksalen för genrep
*Köra hem igen till lillebror
*Skjutsa lillebror en halvtimme senare till  gympahallen för sin Baseball-träning
*Köra till matvaruhuset under lillebrors träning för att handla mat
*Köra tillbaks till gympahallen för att  hämta lillebror från träningen
*Skjutsa hem lillebror
*Åka iväg 1 timme senare för att hämta storebror ifrån hans konsert
*Köra hem

Imorgon tar jag också bilen till jobbet eftersom morgonpromenaden får vänta tills hostan gått över

Någon fler som behöver skjuts ikväll?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-29 18:51:31

Tack men nej tack :) J spikar gipsskivor och jag har nackspärr så vi blir hemma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela