.

Akut Doft-förgiftning

Publicerad 2008-01-22 18:15:04 i Allmänt,

Åkte flygtaxi igår från flygplatsen och hem...redan när jag öppnade bildörren för att sätta mig i taxin möttes jag av en vägg rakvatten. Farbror taxichauffören hade antingen tappat flaskan på golvet, så att allt hade runnit ut - eller så  var han själv väldigt väldigt förskyld och inte kunde avgöra din odör själv. (altenativt hoppades på ragg...)
Han luktade visserligen gott - men det hade räckt till fler än 1 man kan jag säga.

Till råga på allt så hade jag i min tur köpt lite dofttvålar i stockholm för att ge bort till mamma (nu vet du det), som också luktar rätt så starkt även om dom ligger i en påse, så väl framme vid mitt hus staplade jag ut ur bilen , totalt hög på alla möjliga dofter i en salig blandning. Matlusten var som bortblåst.

Nåja, en gång luktade det spya i taxibilen och det var faktiskt värre..

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-23 22:22:09

va kul för dej moster =P
kan inte påstå att ja är avundsjuk på dej ;)

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-01-26 15:59:24

hehe, stackare.
hoppas att min taxi är frächare när jag ska till flyget på torsdag
=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela