.

Tondöva allihopa...

Publicerad 2008-02-24 13:43:59 i Allmänt,

Borde inte kommentera, men jag kan ju inte låta bli
Vad är det som händer i melodifestivalen?
Igår orkade jag inte lyssna klart för allt var bara så dåligt. Trodde ett tag att jag hade fel program och att det var LILLA melodifestivalen vars bidrag presenterades..
Jag vet inte... men snacken om att "det var låten som övertygade oss om att vara med i år... " gör att man undrar vad i hela friden deras musikalitet kommer ifrån. Jag håller visserligen bara på med musik på amatörnivå, men jag skulle aldrig hoppa av glädje och känna ett WOW "den låten vill jag förmedla" av tex Caracolas bidrag.... sen undrar jag vad Ainbusk tänkte.. ?...

Den enda låten som hade någon själ och något äkta var Patrik Isaksson.. men nej.. hela svenska folket tycker vi skall UPP Å HOPPA!..... OBOY!! säger bara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela